Cookies

Můžeme pracovat s cookies, ať víme, jak to na našem webu žije?

Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Vedoucí zákaznického servisu a plánování | Starejte se o zákazníky a pracujte pro nejlepší

Do výrobní firmy, která dodává díly světovým automobilkám, hledáme do logistického týmu člověka, který má zkušenosti s jednáním s odběrateli, logistikou a s vedením týmu.

Na co se můžete těšit?

Pružná pracovní doba, 25 dní dovolené + sick days Příspěvek na dopravu, možnost startovacího ubytování Příspěvek na stravování, kafetérie, různé bonusy Možnost jazykového a odborného vzdělávání, příspěvek na penzijní připojištění

Co Vás čeká?

  • Kontrola požadavků zákazníka, analýza vývoje požadavků, report změn, koordinace odesílaného zboží
  • Vedení týmu, spolupráce s ostatními odděleními ve firmě
  • Řešení nových programů a výrobních plánů, kontrola plnění plánů
  • Údržba dat v zákaznických portálech, dohled nad disputacemi

Co byste měl/a splňovat?

  • SŠ vzdělání, pokročilá angličtina, znalost SAPu a Excelu
  • Praxi na obdobné pozici v logistice
  • Schopnost vést tým, vyjednávací a argumentační schopnosti
  • Tvůrčí a technické myšlení, organizační a analytické dovednosti

Informace o pozici

  • 70 000 - 80 000 Kč

Obory:

Zákaznický servis & Technická podpora, Logistika, Výroba, Strojírenství

Zaujala vás pozice?
Kontaktujte nás!

Zpětnou vazbu vám zašleme
do sedmi pracovních dnů.

Životopis (.PDF/.DOC/.JPG)
ilustrace

Nenašli jste vhodnou pozici? Nevadí.

Zanechte nám svůj životopis a my pro vás najdeme to pravé ořechové.

Odeslat životopis
ilustrace
Login